مالیات حساب کتاب , اظهارنامه حساب کتاب , خدمات حسابداری , حسابرسی

خدمات مالیاتی ( ارزش افزوده – عملکرد): حل و فصل مشکلات سیستمی و گزارشات خاص مالیاتی -تشکیل پرونده مالیاتی (ارزش افزوده و عملکرد) -حل و فصل پرونده های مالیاتی گذشته -بخشودگی بیش از ۸۰ درصدی در پرونده های ارزش افزود -تهیه و تنظیم اظهار نامه های مالیاتی و دفاتر قانونی

۶ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

ساعت هوشمند HK5 HERO

ساعت هوشمند HK5 HERO

ساعت هوشمند HK5 Hero 2023 با ویژگی‌ها و امکانات متنوع خود، یکی از پیشرفت‌های جدید در دنیای تکنولوژی است که به شما امکان انجام فعالیت‌های روزمره و حتی ورزشی را با آسانی و راحتی فراهم می‌کند.

صفحه نمایش ساعت هوشمند HK5 HERO

این ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش 1.5 اینچی گرد و رزولوشن 580*480 پیکسل، ارتباط بصری زیبا و واضحی را به شما ارائه می‌دهد. از صفحه‌نمایش AMOLED واقعی نیز برای تجربه‌ی بصری بهتر و کیفیت رنگ بالا استفاده می‌شود.

در زمینه‌ی عملکرد، ساعت HK5 Hero با استفاده از CPU دو هسته‌ای نسل جدید SF32LB551 به عملکرد قوی و پرسرعتی دست می‌یابد. این ساعت همچنین به‌طور کامل از زبان فارسی با فونت خوانا و جذاب پشتیبانی می‌کند که تجربه‌ی کاربری شما را بهبود می‌بخشد.

حافظه داخلی 256 مگابیت این ساعت، امکان ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات مختلف را فراهم می‌کند. همچنین، دو رنگبند زیبا و شیک از بدنه آن انتخاب کرده‌اند: بدنه‌ی طلایی با دوبند و بدنه‌ی مشکی با دوبند که هر دو با یک عدد چرمی قهوه‌ای و یک عدد مشکی سیلیکونی همراه می‌شوند.

ساعت هوشمند HK5 Hero از بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال به دستگاه‌های آندروید و آیفون را برای شما فراهم می‌کند. همچنین، این ساعت دارای قابلیت مکالمه است و شما می‌توانید با استفاده از آن تماس‌ها را برقرار و مخاطبان خود را ذخیره  نمایید.

سنسورهای سلامتی و حالت های ورزشی ساعت هوشمند HK5 HERO

یکی از ویژگی‌های جالب این ساعت، مقاومت در برابر آب به استاندارد IP67 (مقاوم  در برابر پاشش آب)است که اجازه می‌دهد به آسودگی در فعالیت‌های روزانه و  ورزش‌ها بدون نگرانی از عرق کردن یا خیس شدن ساعت هنگام پاشش آب شرکت کنید. همچنین، سنسورهای سلامتی این ساعت از جمله ضربان قلب، پایش خواب، تنفس و سایر سنسورها به شما اطلاعات سلامت از وضعیت سلامتی خود می‌دهند.

در ادامه، این ساعت هوشمند انواع حالت‌های وزشی را از جمله کوهنوردی، پیاده‌روی، تردمیل و گام‌شمارو پشتیبانی می‌کند تا شما را در تمرینات و ورزش‌های روزانه‌تان همراهی کند.

یکی از قابلیت‌های مهم این ساعت، Always on display همیشه‌روشن با تم‌ جدید است که امکان نمایش مداوم اطلاعات مهم و مورد نیاز برای شما را فراهم می‌کند. همچنین، امکان قراردادن تصویر زمینه دلخواه برای صفحه‌نمایش اصلی ساعت وجود دارد.

ساعت HK5 Hero با استفاده از برنامه Wearfit PRO به گونه‌ای طراحی شده است که با دستگاه‌های اندروید و آیفون ارتباط برقرار کند و اطلاعات سلامتی و ورزشی شما را ثبت و نمایش دهد.

باتری ساعت هوشمند HK5 HERO

باتری این ساعت هوشمند با ظرفیت 380 میلی‌آمپر، از بین‌برنده نگرانی‌های مربوط به زمان ماندگاری باتری است. بسته به نحوه استفاده ، ماندگاری باتری می‌تواند بین 2 تا 5 روز باشد که این امر بر اساس نیاز شخص متفاوت است.

همچنین، از شارژر وایرلس نیز در این ساعت استفاده می‌شود که باعث سهولت در فرآیند شارژ ساعت می‌شود و نیازی به اتصال سیم و کابل ندارد.

 ویژگی های ساعت هوشمند HK5 HERO

ساعت هوشمند HK5 Hero همچنین دارای سنسور قطب‌نما، سنسور کف دست و سنسور چرخش مچ است که امکانات بیشتری را به شما ارائه می‌دهد و تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌بخشد.

در نهایت، از جمله ویژگی‌های این ساعت می‌توان به قابلیت اضافه کردن واچ‌فیس‌های مورد علاقه توسط برنامه اشاره کرد که به شما امکان تنوع در ظاهر ساعت را می‌دهد و به سلیقه‌ی خودتان آن را شخصی‌سازی می‌کنید.

از این‌رو، ساعت هوشمند HK5 Hero با تمام امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک ساعت هوشمند پیشرفته و همه‌کاره هستند. این ساعت با ارتباط به دستگاه‌های آندروید و آیفون، طراحی زیبا و مقاومت در برابر آب، انتخابی هوشمندانه و مناسب برای شما خواهد بود.

ساعت هوشمند HK5 Hero 2023

  • سایز صفحه نمایش:1.5 اینچ گرد
  • رزولوشن:580*480 پیکسل
  • صفحه نمایش AMOLED واقعی
  • CPU: دو هسته ای نسل جدید SF32LB551
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی با فونت خوانا و جذاب
  • حافظه داخلی:256 مگابیت
  • رنگبندی:بدنه طلایی با دوبند بدنه مشکی با دوبند (یک عدد چرمی قهوه ای.یک عدد مشکی سیلیکونی)
  • بلوتوث:5.1
  • قابلیت مکالمه:دارد (شماره گیری .ذخیره مخاطب.تماس)
  • قابل اتصال:آندروید و آیفون
  • مقاوم دربرابر آب:استاندارد IP67
  • سنسورهای سلامتی (ضربان قلب.پایش خواب.تنفس و ….)
  • حالت های وزشی مختلف(کوهنوردی .پیاده روی .تردمیل.گام شمارو…)
  • قابلیت Always on display همیشگی با تم جدید
  • قابلیت قراردادن تصویر زمینه دلخواه
  • برنامه جهت اتصال: Wearfit PRO
  • باتری :380 میلی آمپر
  • ماندگاری باتری: 2 تا 5 روز (بسته به استفاده شخص)
  • شارژر وایرلس
  • قطب نما فعال
  • سنسور کف دست
  • سنسور چرخش مچ
  • دارای تقویم
  • قابلیت اضافه کردن واچ فیس توسط برنامه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل GTS-1362

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل GTS-1362

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر پرتابل GTS-1362 را می توان به شکل ایستاده به کار برد و علاوه بر بلوتوث با کارت حافظه و فلش مموری سازگاری دارد و همچنین وجود یک ساب 3 اینچی باعث شده است تا بتوانید از قدرت صدای شگفت انگیز بهره ببرید، ویژگی شگفت انگیز دیگر این اسپیکر، وجود یک رقص نوررنگی در هنگام پخش موزیک است. با توجه به سایز بسیار مناسب آن و قابلیت جایگیری در کوله پشتی و چمدان گزینه بسیار عالی برای مسافرت و کمپینگ و همچنین استفاده داخل خودرو و قطار و… میباشد. شارژ دهی مناسب و همچنین قابلیت استفاده به عنوان پاور بانک برای مواقع اضطراری و مزیتهای دیگر این اسپیکر مقرون به صرفه را به گزینه مناسبی در میان اسپیکر های مشابه تبدیل کرده است.

مینی اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل Great Nice مدل GTS-1362 دارای 4 رنگ مشکی، طوسی، قرمز، آبی کوچک و حمع وجور به همراه یک دسته نگه دارنده
با کیفیت عالی و قابلیت صدای شگفت انگیز نسبت به جثه خود بسیار بلند، صاف و شفاف با باس زیاد مناسب برای تفریحات و مهمانی های کوچک و
دورهمی ها خودمانی است.

این مینی بلندگو پرتابل و شارژی 3 اینچی با توان خروجی 5W×1 و وزن 238 گرمی بسیار سبک و قابل شارژ سبب میشود کاربر براحتی آنرا حمل کرده و در بیرون از خانه و مکانهایی که برق شهری در دسترس نیست بتواند از موزیک و حتی رادیو لذت ببرد.

مینی اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل Great Nice مدل GTS-1362 با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، پشتیبانی از درگاه های ورودی USB، شیار کارت حافظه که میتوانید بر حسب نیاز یکی از این راه ها را انتخاب کنید. از امکانات بلوتوثی بودن میتوان آن را به هر دستگاه بلوتوث دار، از جمله گوشی موبایل یا تبلت وصل شد و از طریق آن آهنگ دلخواه را پلی کرد و کنترل کرد. دو پورت ورودی USB یا شیار کارت SD نیز راه حلی مناسب در مواقعی که گوشی دردسترس نباشد؛
براحتی آهنگ یا پادکست مورد علاقه خود را روی فلش و یا مموری ریخته و اقدام به پخش کنید.
دو پورت های usb/tf card قابلیت پشتیبانی و پخش فایل های آهنگ با فرمت FAT32 با حداکثر سایز 32 گیگ را دارد.

از دیگر امکانات این اسپیکر وایرلس گریت نایس مجهز به رادیو با موج FM است.

همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید در پشت بدنه دستگاه 4 کلید مولتی مدیا جهت مدیریت کنترل صدا و موسیقی و … که میتواند آهنگ را براحتی کنترل کرد. این دکمه ها شامل کلید مود با حرف M مشخص شده و جهت انتخاب انواع اتصال (BT/USB/TF/FM)، دو دکمه برای کم / زیاد کردن ولوم صدا و عقب و جلو کردن ترک ها و یک کلید Play/Pause جهت پخش و مکث موزیک ها کار گذاری شده است.

از دیگر امکانات مدل GTS-1362 قابلیت رقص نور که در هنگام فعال سازی به صورت خودکار رنگ های آن عوض می شود و محیط شما را زیبا میکند.

منبع و تامین شارژ این محصول توسط یک باطری لیتیومی قابل شارژ که توسط یک کابل میکرو USB با ولتاژ 5 ولت قابل شارژ است .

وزن : ۲۰۰ گرم

نوع اتصال : بلوتوث

بی‌سیم

قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه تا ۳۲ گیگابایت

تعداد اجزاء اسپیکر ۱ عدد

وزن اسپیکر ۱۸۰ گرم

 ساب ووفر ۳ اینچی رقص زیبای نور با چندین رنگ مختلف

امکانات اسپیکر

باتری

مدت زمان پخش ۲ الی ۳ ساعت

مدت زمان شارژ شدن ۱ ساعت

وزن هر ستلایت (تکه) ۲۰۰ گرم

منبع انرژی باتری

درگاه‌های ارتباطی USB

فناوری‌های ارتباطی رادیو

رابط‌ها Bluetooth

microUSB

USB

پورت USB

شیار کارت حافظه MicroSD

قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت

ویژگی‌های خاص:

دارای بدنه مقاوم

اتصالات

شیار کارت حافظه

قابلیت‌های اسپیکر

قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هندزفری i14 tws طرح اپل

توضیحات هندزفری i14 tws طرح اپل :

هندزفری

ایرپاد i15 طرح اپل با قیمت مناسب گزینه خوبی برای افرادی است که نمیخواهند هزینه زیادی برای خرید هندزفری کنند .هندزفری دوگوش اپلی  میتواند با اتصال با گوشی یا تبلت و … هر وسیله ای که بلوتوث ساپورت میکند میتوان استفاده کرد .این هندزفری ایرپاد دارای کنترل کننده موسیقی و لمس خوبی است .جنس این هندزفری یا هنزفری i14 از سلیکن ساخته شده و به رنگ سفید است .

به دلیل بهره گیری از بلوتوث ورژن 5 دارای کیفیت بسیار خوبی از لحاظ برد و مدت زمان شارژدهی و … می باشد. این محصول با وزن بسیار کم و طراحی مینیمال و منحصر بفرد خود علاقمندان بسیاری پیدا کرده است چرا که با سازگاری با انواع مختلف گوشی های اندروید و آی او اس ، قابلیت پخش موزیک و امکان برقراری مکالمه همراه با حذف نویز محیط ، نیاز افراد زیادی را برطرف نموده است. این محصول علاوه بر کارایی و طراحی زیبا خود که عده ی زیادی را مجاب به داشتنش می کند بسیار مناسب افرادی است که در حین انجام کار امکان استفاده از گوشی خود را ندارند و در عین حال ،بسته به موقعیت یا سلیقه ،امکان استفاده از سایر هندزفری های موجود در بازار را به دلیل حجم و شکل یا نمایان بودن هنگام استفاده را ندارند.افرادی چون سوارکاران ،بدنسازان ،تنیسورها ،و سایر ورزشکاران ،همینطور آشپز ها ،جوشکارها ،رانندگان و کلیه حرفه هایی که هنگام انجام کار توانایی استفاده از گوشی را ندارند. یکی دیگر از مزیت های شارژ کامل در نیم ساعت و همینطور استفاده از باکس شارژ است که نکته جالب در این باکس‌ها آن است که همانند پاور بانک عمل می‌کنند شما به‌راحتی می‌توانید با شارژ نگه‌ داشتن باکس‌، هر زمان و در هرجایی که هستید با قرار دادن هدفون‌ها آن‌ها را تا 10 مرتبه شارژ کنید.لذا بسته به مدل استفاده میتوان تا ده روز بدون برق از هندزفری استفاده مفید کرد. ویژگی منحصر به فرد این مدل، امکان شارژ کردن دستگاه و نگهداری گوشیها در آن تا زمان دلخواه برای شروع و پایان شارژ بدون برق می باشد که هر زمان کاربر تصمیم به شارژ گوشی ها بگیرد با فشردن دکمه ی باکس شارژ میتواند شروع به شارژ کند و لذا مانند مدلهای دیگر به محض قرار دادن هدفون ها در کیس، شارژ آغاز نمی شود و میتوان مدتها شارژ کیس را نگهداری کرد. بسته بندی شکیل و جعبه کادویی آن نیز موجب شده تا جزو بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به شمار آید. شارژدهی زمان پخش آهنگ حدود 3 ساعت و در حالت استند بای 60 ساعت واقعی است. از هر گوشی به طور جداگانه و متصل به دستگاهی جداگانه استفاده کرد. قابلیت استفاده به صورت تک گوشی یا دو گوشی در زمان مکالمه و پخش آهنگ را دارد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

هندزفری بی‌سیم QCY T13 به بلوتوث ورژن 5.1 مجهز شده و به اکثر دستگاه‌های هوشمند از جمله موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به‌راحتی متصل می‌شود و با داشتن درایور 7.2 میلی‌متری، صدایی واضح و شفاف را به‌ گوش شما می‌رساند. اتصال بلوتوث کاملا سریع و پس از اولین جفت شدن، به‌صورت خودکار انجام می‌شود، به‌این‌ترتیب که هربار ایرپادها را از کیس شارژشان خارج کنید، به طور اتوماتیک به موبایل وصل می‌شوند. میکروفون‌های این هدفون به فناوری نویز کنسلینگ مجهز شده‌اند و امکان مکالمه‌ای شفاف و باکیفیت را برایتان فراهم می‌کنند. هدفون بی‌سیم کیو‌سی‌وای همراه با کیس شارژ تا 40 ساعت انرژی موردنیاز برای پخش موسیقی و مکالمه را برای شما فراهم می‌کند. هم‌چنین این باتری از طریق درگاه USB-C کیس شارژ می‌شود و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این هدفون‌ها با طراحی ارگونومیک و جذابشان کاملا درون گوش فیت می‌شوند و بدون احساس فشار و اذیت، نگران افتادن آن‌ها از گوش نخواهید بود. هندزفری بلوتوثی کیو سی وای T13 یک انتخاب اقتصادی و بسیار باکیفیت با امکانات رضایت‌بخش در رده‌ی قیمتی خود محسوب می‌شود که ارزش خرید بسیار بالایی خواهد داشت.

اقلام همراه هدفون: کابل شارژر Type-C / دفترچه راهنما / سه گوش‌گیر در سایز‌های مختلف از جنس سیلیکون

قطر درایور : ۷.۲ میلی‌متر

منبع تغذیه هدفون : باتری

قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری

نشانگر LED

محدوده عملکرد : ۱۰ متر

نوع آکوستیک : بسته

نوع گوشی : دو گوشی

عمر باتری هدفون در حالت مکالمه : ۵ ساعت

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی : ۸ ساعت

عمر باتری هدفون در حالت استندبای : ۸۰ ساعت

عمر باتری محفظه شارژ : تا ۲۵ ساعت

وزن : ۲۰ گرم

نسخه بلوتوث : ۵.۱

سایر مشخصات

۵ دقیقه شارژ محفظه شارژر= ۶۰ دقیقه شارژ برای پخش / پوشش ضد آب IPX۵ و محافظت هدفون در برابر تعریق یا قطرات آب / مناسب برای تمرین، دویدن و اسکی / کیفیت صدای استریو و حذف نویز ENC و مناسب برای تماس‌های کنفرانس، دوره‌های آنلاین؛ چت ویدیویی، تماس صوتی و گیمینگ / کنترل لمسی هوشمند

جنس بدنه : پلاستیک

ظرفیت باتری : ۳۸۰ میلی آمپر ساعت

نوع اتصال : بی‌سیم

رابط‌ها : Bluetooth

امپدانس : ۳۲ اهم

مناسب برای : کاربری عمومی

ویژگی‌های خاص: دارای محفظه شارژ

قابلیت‌های مقاومتی : مقاومت در برابر رطوبت و عرق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ساعت هوشمند مدل HW68 Max

ساعت هوشمند مدل HW68 Max

در مورد ظاهر ساعت هوشمند HW68 Maxباید گفت که با داشتن یک صفحه نمایش لمسی رنگی 2.10 اینچی و قابلیت نمایش تصاویر با وضوح بالا، کاربران می توانند هنگام استفاده از ساعت تجربه بهتری داشته باشند. همچنین، با طراحی منحصر به فرد و شیکی که دارد، نظرها را به خود جلب می کند. فریم این ساعت هوشمند از جنس آلیاژ روی بوده و ظاهر ماتی دارد. در سمت راست آن دو دکمه مجیک باتن و پاور قرار گرفته است. در بین این دو دکمه، میکروفون مکالمه ساعت به چشم می خورد. با قابلیت های هوشمند مانند تعویض واچ فیس از طریق دانلود و یا آپلود تصویر دلخواه، تنظیم بلندی زنگ و شدت ویبره، تایمر و کرنومتر، تنظیم میزان روشنایی نور صفحه نمایش، نمایش آب و هوا، فشار هوا و UV آن، کنترل پخش موسیقی و ویدئو کوتاه، کنترل دوربین گوشی، دستیار صوتی، ارتفاع سنج و فشار سنج، تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش، ماشین حساب، حالت مزاحم نشوید، به اشتراک گذاری موقعیت مکانی و دستیار بانوان کار شما راحت می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ساعت هوشمند مدل S8 MINI

ساعت هوشمند مدل S8 MINI

مشخصات ساعت هوشمند مدل S8 MINI:

یه ساعت سایز ۴۱ مخصوص مچ های ظریف

• جنس بدنه استیل و رنگ ثابت

• کیفیت منو روان

• ال سی دی باکیفیت

• همراه دوتا بند اوشن و سیلیکون در رنگ مشکی و صورتی

 

⭕ جزئیات

سایز ۴۱

سری ۸

ضد آب ip67

صفحه نمایش OLED

صفحه نمایش ۱.۹ اینچی

قابلیت قراردادن بکگراند دلخواه

دکمه پاور و مجیک باتون فعال

قابلیت مکالمه و برقراری تماس

دارای شارژر وایرلس

قابلیت قفل کردن صفحه نمایش

قابل نصب برخی از اکسسورس و بندهای اپل واچ

پشتبانی پیام فارسی

دارای منوی فارسی

دارای سایدبار

دارای چهار منوی متفاوت اپل واچ

دارای سنسور چرخش مچ دست

نمایش اسم مخاطبین هنگام تماس

شماره گیری،پاسخ دهی و رد تماس

نمایش اعلان پیامها تماسها و شبکات اجتماعی

نمایش لیست سابقه تماس

صفحه نمایش تمام لمسی

صفحه نمایش تمام مشکی

قابلیت پخش موزیک

قابلیت کنترل دوربین

وزن ۵۰ گرم

 

⭕ قابلیت های ویژه ساعت هوشمند

قابلیت زوم در منو و وارد شدن به برنامه ها

کنترل دوربین موبایل

سنجش ضربان قلب

سنجش فشار خون

سنجش اکسیژن خون

تست تنفس

قابلیت پایش وضعیت خواب

حالت یادآوری کم تحرکی

گام شمار

کرنومتر

حالت های ورزشی مختلف

قابلیت تنظیم آلارم

تقویم

ماشین حساب

 

⭕ توضیحات سازگاری

به ios10 و گوشی های اندروید از 5.2 به بالا

سازگار با اپلیکیشن wearfit pro

 

⭕ اقلام همراه

کابل شارژ وایرلس،دفترچه راهنما،دو بند سیلیکونی و اوشن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰